Wednesday, November 26, 2008

abang pun nak sunat!!!

yg baju belang tu abang...sebelah dia tu amin


citernya semalam si amin ni dah bersunat. Bila saya balik keje, terus abang bg tau saya dia pun nak bersunat jugak. Sebab amin kata tak sakit...macam semut gigit jer. Saya kata OK lah kalau macam tu. Tapi main reason dia nak bersunat sbb dia kata dapat duit banyak. Dia nampak orang dok bagi duit kat Amin. Tu yang dia xcited.

Kisah sebenar dia nak bersunat sebab nak dapat duit. Sebelum ni bila dok kata dia nak kena bersunat dia tak mau. Alasan dia sakit. Tapi bila dia tgk Amin dapat duit..dia nak plak. Memang mata duitan betoi. Dah tu dia siap berangan lagi, dapat duit nanti dia tak mau simpan kat Tabung Haji tapi dia nak beli Handphone Sony Ericsson. Amboii cita2 kan men tinggi melangit. Sabar sajalah......

6 yang turut berpot-pet:

* ayu * said...

mata duitan yg mmbawa profit!
hahaha..
syabas bang! syabas!


so, jadi ke sunat jugak kak?

Casper a.k.a wifee en.atan said...

tu la ayu..

dia siap tanya kalau dia bersunat nak buat kenduri ker tak...

tak tau la ayu, abahnya nak on ke idakk..

PUTUBAMBU said...

hahaha..! sunat sebab dpt duit..

kelakar betullah budak2 ni..

kalau dia nak bersunat tu..buat kan aje.. dia dah rela kan...

Casper a.k.a wifee en.atan said...

putu
tu la yg dok gelak tu..buat tak de sapa bagi dia duit...jenuh abahnya top up kan

NadaFio said...

ha tue baguihla nak bersunat...
bila lagik...
satgi liat kena guna pisau saber star wars tue plak...
ekekek....
dulu pun angah dapat duit banyak.. muahahaha

kak ja said...

Bila anak dah mintak nak bersunat, elok disegerakan, Casper.. sebelum semangat dia jd lemah..

Anak bujang Casper ni business-minded gak orgnya, kan? hahaha..