Tuesday, April 7, 2009

Cepat dah lewat!!!!


saja jer suruh dia pakai telekung..nak tgk dia pandai ke idak..rupa nya bolehhh

dah siap nak pi mengaji nihh


Semalam. Hujan..budak2 dah bersiap nak ke tahfiz.Kakak ni mula2 tak nak pergi..lepas tu decide nak pi. Abang dan bg chik tumpang keta org sebelah...selamat la dah pi. Tinggal dia jer la kat umah. Dia ni bersiap punya la lambat..tah apa dia buat tak tau la. Hujan plak masih lebat lagi. So lepas dia siap..dia lepak la kat umah dulu. Abahnya cakap tggu hujan reda baru nak hantar dia. Ok dia boleh sabar lagii.

5 minit lepas tu ..dia dah bising nak ke tahfiz..jam baru 7.05 malam. Adeii sabar la kakak...
"nanti tak sempat nak sembahyang.." dia bebel kat abah dia.
Abah pun pi la hantar dia..pakai baju hujan la 2 beranak tu keh keh keh keh...

2 yang turut berpot-pet:

PUTUBAMBU said...

alah comelnya dia.. dah besar dah anak dara ni...

Casper a.k.a wifee en.atan said...

dah besar dah..akai pun byk....
hari tu dia tanya abah dia " adik ni lawa tak" kui kui kui kui

abah dia jawab" anak dara abh mmg lawa" huh kembang semangkuk diaaa