Friday, November 21, 2008

perut abang yang ?????

Alamak pic Danish plak dok atas. Tak per la. Saja nak tunjuk Danish yg pakai CD. So jimat la duit Ibu sikit nak beli pampers. Tapi gi umah Mak still pakai pampers biasa. Bila dia jalan cam buntut Donald Duck pun ada . cute sangat. Motif tempek pic ni??? erkk saja nak promote beli la Cloth Diaper kat kawan saya..hahahahahhahaha..jimat ooooo

Hah pic ni yg sebenarnya nak tunjuk. Sila fokus pada perut abang yg berlipat tu yer. Hah nampakkan?Tak tau la apa akan jadi?? dah nak boroi dah budak ni sorang. yg abah tu pipih jer..ishhh.. baru darjah 2 la nak oii tapi dah berlapis-lapis macam kuih lapis daaaa...

5 yang turut berpot-pet:

cikmas said...

kussss semangat terngok perot yg berlapis2 tuh.. hehehe..pandai mak dia bela nohhh...cuma bapaknya aja yg menten slim

Casper a.k.a wifee en.atan said...

hahahahahaha tu la ...
selambak nak macam mak dia dahhh
bapak dia control macho tu pasal berat badan dia tak mo bertambahh

PUTUBAMBU said...

anak2 aku tak de pun pakai cloth diaper tu rasanya..

tapi la ni ammar dah tak pakai pampers kecuali jalan2 atau tido malam jek..

dia dah pakai sepentot kecik tu terus..

perut abang tu berlipat-lipat takpe..dia kecik lagi.. tu tandanya dia sihat..cukup makan..
hati dia pun senang..
biar kan jelah..

kawal supaya jgn byk makan junk food ngan benda manis2 udahlah..

NadaFio said...

takpa kata oi janji depa bahagia...
alah like sun like mother jugak..
ekekeke

* ayu * said...

alah kak...nnt dh besar skets pandai la dia...
:)