Friday, November 21, 2008

jawab tag

kena tag ngan Putubambu. Pasal workstation daaa. Ni la meja saya kat opis yer. berselerak. tak kose teman nak kemas. kalo kemas, malas dah teman nak wat keje...

hah tu la pc saya. Pc ni gunanya tuk wat keje tapi saya selalu guna untuk baca blog korang dan up date blog sayer....alamak dah pecah rahsia....harap2 bos saya tak baca lah yer

Nih kabinet kecik tu letak phone. dan benda2 kerja. container di bawah tu abaikan saja yer...yg nampak kaki sikit tu..bukan antu sbb tak nampak badan dan kepala nanti korang kata antu la plak..itu kaki opismate saya Lai..
Oleh kerana saya segan hari ni jadik saya tak de la niat nak tag sesiapa yer....

3 yang turut berpot-pet:

PUTUBAMBU said...

oklahtu.... hutang kira settled..! hehhee..

Casper a.k.a wifee en.atan said...

putu

kosong-kosong noooo

* ayu * said...

fuh! lega aka x tag sesapa..