Tuesday, June 2, 2009

On the way nak balik kg

Picca tunggang langgang daaa. Ini pic budak kecik tu masa return ke pulau balik. Hari jumaat tu pi hantar budak ber 3 tu ke jeti K.Perlis..sampai kol 6.30 ptg. Lepas hand over kat tok wan depa..kami balik naik feri kol 7 pm. Huh hebat la kira main atas feri jer...mujur ikut kuala perlis so tak la letih sgt. Kalau ikut K.Kedah mau lembik cam bubur oooo
Pic atas feri. Muka2 xcited dan syok. Maklum la nak balik kg. Kalau dok umah kena dgr ibu pot-pet..

Budak kecik ni pun terselit jugak. Aduhai ingatkan atas feri dia nak tidur rupa nya tidak. macam di caj bateri kat dia..panjat sana-sini..


Masa nak masuk ke balai berlepas. Cewah macam nak naik kapai terobang la plak. Si kecik tu insist nak bawak beg. Ok biarkan saja..



Dia berebut dgn abang nak bawa beg..aduhai..budak kecik nihhh





Ok tiket dah beli. Jom masuk..tunggu feri berlepas..




Muka boring tunggu abah. Abaikan yg berselerak tu yer. Ibunya tak larat nak kemas..






Kakak. Dah ready nak balik kg. Jumpa tok wan...








Budak kecik yg sibuk nak punggah beg ibu...nak kena jentik tangan tu. Haippppp








1 yang turut berpot-pet:

*ayu* said...

apa pun... take care ek kak.. and gambo danish tarik bag adalah cute ok!