Monday, June 15, 2009

nak cotiiii

Next week jumpa gynae lagik sekali on 22/6/09. Lepas tu saya nak cuti dah. Sebab dah tak larat dan letihhh. Semuanya serba tak kena kali ini. Letih dan mengah. Sakit sana sini. Dugaan. Doa kan saya semoga mudah bersalin, dan kurang kan rasa sakit tu...Aminnn

3 yang turut berpot-pet:

kak ja said...

Kja doakan segalanya berjln dgn baik dan mudah utk Cas.. Nnt Cas cuti pjg, alamat berhabuklah umah Cas ni.. ke bleh bersiaran dr umah je?

Casper a.k.a wifee en.atan said...

hihihihi
saya akan usahakan agar leh on9 kat umah kak ja. Kalau tak mmg tak berpenghuni selama 2 bulan la kak ja hihihihihi

PUTUBAMBU said...

cas:
samalah ngan putu ni ha..
tak larat bebenor rasanya.. tapi dok agah2kan jugak kaki gi bekerja..

maklum le..nanti nak bersalin di HUKM.. bukannya di private hospital..
HUKM ni bukannya boleh mintak cuti awal lama2.. terpaksa le aku gi keroje walaupun tak larat..

dah sakit gak kat sana sini sinun..!