Wednesday, April 8, 2009

saya ngidam cheese cake

sedap nya nampakkkk

meleleh air liur


marvellousss...
ps:pic ihsan pakcik google
Saya mengidam cheese cake. Rasa macam cheese cake tu dah ada dlm mulut saya. Yummy...En.Atan janji petang ni nak pi cari kat kedai cake. Kalau tak de terpaksala saya call kawan saya minta dia tolong booking kt hotel tmpt dia keje..huhuhuhuhuhu.
Tak sabar nak makan daaaa.

5 yang turut berpot-pet:

daela said...

salam akk..rindunya..akk teringin makan ciskek??moga2 hubby akk tunaikan permintaan akk tu..

Emak si Teta dan Balkish, mak Andak Ojan, Hakim, said...

salam casper
alah2 siannya dia, kalau dekat di sini akak antar chesee kek itu rumah casper..

PUTUBAMBU said...

en. atan bukan chef ke? dia tau tak masak chiskek tu?

p/s..terliur gak tgk gambor tu..hehehe

Olive Tree said...

Hi, it's a very great blog!
I could tell how much efforts you've taken on it.
Keep doing!

Madam Casper said...

daela
cakkkk rindu dia jugak.tak sabar nak jumpa bulan 5 ni hihihihi

kak yati
adoii tu la..tetiba dok teringat c/cake ni ...sedap kan???

putu
dia ketuk2 belanga ja..bab nak buat kek ni dia tak arif...

olive
tq very much