Wednesday, April 8, 2009

kakak punya kerja




punah lipstick ku
Ini kerja kakak la..Lipstick tu kan ker hadiah besday saya dr en.atan. Jarang bebenor saya pakai nya. Dok jer berkepuk dlm beg tu. Ntah angin apa semalam saya tingin nak pakai..buka2 jer dah jadik macam tu. Ayoooooo mak punya angin mencanak 200 darjah la. Dah agak ni mesti kerja kakak. Bila tanya dia diam tak kata apa..maka memang SAH kerja dia.
Geram punya pasai saya tarik telinga dia dan denda dok dalam bilik. Ishhh..kalau nak melawa pun jgn la sampi melingkup. Dah la present dr en.atan..ishh sob!sob!sob! sabar jer laaa

5 yang turut berpot-pet:

rosmona said...

sabar kak sabar.. kalo nk hukum pon jgn sampai berterabur gigi kakak dah la..kang jadi kes dera plak..huhuhu

NORHAYATI BERAHIM said...

Casper salam..
hesy2 casper ni baru aje insaf hari itu kakak jatuh kena hempap dek motor skrg kena tarik telinga pulak..sabar2

Mummy Dasy said...

sabo..tarik nafas pjg2.. masa dia dok tenyeh tu x pasan ke?

Casper a.k.a wifee en.atan said...

rosmona

hihihihi geram punya pasal..dah pesan byk kali jgn punggah beg ibu..dia buat jugak ishhh

kak yati

adoii tu la lepas tarik tinger dia..baru rasa bersalah dan menyesal ishhh...

mummy dasy
lepas dia wat keja tu dia boh balik dlm beg. mmg tak perasan dan syak apa2 la.

ruzzlan2312 said...

Tu la .... Ibu slalu ketawakan orang. Cuba ibu pulak.
Yang mana?
Yang ini.
Ooooooo.... itu saya tau tu !
Itu Lipstik dari En Atan !

maklumlah nama pun anak anak.
.. dah digosokkan telinga anak tu?
kirim salam En Atan yerrr...