Wednesday, April 22, 2009

casper???kenapa?


Awat casper?? Saya suka dgn cartoon casper nih. Cute jer kan?? Lagi satu Casper ni baik hati w/pun 3 lagi sedara dia nakal....
Masa saya bekerja sbg guru tadika dulu..balik sambung kat nursery ada sorang bby nih..perempuan..comel tapi tak de rambut. Saya panggil dia Casper...adoiii dia rapat dgn saya. Dia nak dgn saya jer. Kalau dgn org lain sure menangis. Sampaikan saya nak buang air besar pun dia tak mo berenggan so nak tak nak kena bawak masuk sekali la...mujur la tandas duduk...
Agaknya dah besar si Casper saya tu kan? Dah jadi anak dara pun...

3 yang turut berpot-pet:

*ayu* said...

alahai.. sweet nmya asal usul nick akak ni... sempoi!

kak ja said...

Cas,
Masa kja kecik2 dulu, kja slalu dibawak Maktok kja ke KL, umah my aunt.. Tak nak berenggang dgn Maktok, jd Maktok pernah bawak kja sekali masuk jamban!!

Casper a.k.a wifee en.atan said...

ayu
hihihihihi...akak mmg syg sgt kat budak kecik tu...badan dia montel rambut jarang2...

kak ja
tu la kak ja...adeii bila di fikir balik lawak pun ada gak...anak sendiri tak sampai ke tahap tu. yg syoknya dia boleh diam masa dok atas pangku sy tu