Wednesday, December 17, 2008

happy anniversary!!!



9 thn lalu kami diijabkabul kan pada 16/12/1999. Ishh semalam anniversary kami yg ke 9. ishhh dah 9 thn kami berumahtangga anak nak masuk 5. Rasa macam mimpi jer. Ya lahh asyik bergaduh pi mai pi mai , tak sependapat dlm segala hal..tapi kami berjaya mengharungi dugaan dan cabaran nya. semoga ikatan perkahwinan kami akan kekal hingga ke akhir hayat. dan kami akan terus bersama mengharungi susah senang dugaan yg mendatang.

7 yang turut berpot-pet:

daela said...

akk casper...tahniah...semoga kekal hingga ke akhir hayat...amin..

NadaFio said...

itu bukan dalam bilik mak ka..
haha 9 tahun yang fairytale...
haha~ gasak...
idop kakta!

Casper a.k.a wifee en.atan said...

daela..
tengkiu....amin..

nadafio
dah tau tanya lagikk. nanti kak ta tepek pic abg.atan sarung cincin kat jari mela..lawak laaaa...mela hari tu pun pakai wedding dress ooo

PUTUBAMBU said...

happy anniversary ye..!

cikmas said...

aminnnn...moga2 berbahagia sampai ke akhir hayat...ish...en.atan tu mentenen btoi..duk slim aja..hehehehe

kak ja said...

Hepi eniberseri, Cas!! Semoga akan terus berjaya mengharungi apa sj yg mendtg..

pearlEJ said...

Happy anniversary, semoga berbahagia selalu n kekal hingga ke akhir hayat.. aminnn...