Monday, December 15, 2008

musuh ketat aku....




nampak dak musuh ketat saya?? tu la makhluk2 yg saya dok gaduh hari2. hari2 mai umah saya pas tu suka-suki depa berak. ishhhh geram tau dak. dia ingat air paip kat umah sy ni free kot tak yah bayar..habuan basuh taik2 depa. ishhhh. saya lebih geram pada tuan punya ayam tu tau dak..awat la tak kurung ja ayam tu nih biar merata dah tu mai umah orang tabur taik plakk ishhhhhhhhhhh

6 yang turut berpot-pet:

NadaFio said...

laaa...
samala ngan mak...
jenuh nak peqambat ayam lang melah...
rumah depa mcm zoo takpalah kita klinik mestilah nak bersih tapi apakh daya...
gamak wat taik kat kita...
nieh satu lagi, tempat itik ang dia lagi busuk, smapai kerumah...
eee muntah hijau kalau tak tahan

Casper a.k.a wifee en.atan said...

tu la angah yg kak ta geram tu...siap dia mai melepas taik ayam pandu lagi tau dak..ish tu yg dok geram tu. dah la danish suka main kat depan tu...kalau dia tak pakai kasut mau dia pijakkk

cikmas said...

apa kata hg kurung ja ayam tuh buang sehari dua... kalo tuan dia tak perasan gak..hg kurung selama2nya..

B..alang said...

tangkap & buat ayam goreng kehepsi ...hahaha...

Casper a.k.a wifee en.atan said...

cikmas
aku pernah kurung hari tu, tuan dia siap mai meroyan kat aku wakakakakakaka....

banglang
rasa2 nya nak buat cam bang lang cakap la....

kak ja said...

Kja penah secara penuh santun mintak a neighbour kurungkan ayam serama dia yg suka mai pret sini sana kat umah kja, termasuk atas kain baju kja di ampaian.. Manusia ni Cas, bukan semua boleh terima teguran.. Well, kalau yg dipret tu termasuk atas pakaian solat kita pun, takkan kita nak diam lagi, kan?