Friday, December 5, 2008

Abang yang frustt

Hah betul..abang mengadu pada saya semalam dia kecewa...tiba2 saja dia luahkan dia tengah kecewa...Apa lah yang budak 8 thn (dia officially cukup 8 thn 21/12 ni) tahu apa erti kecewa...

Hah sebenarnya dia kecewa sbb dia putus hubungan dengan gepren dia. Whatttt bersunat pun belum dah ada gepren kat sekolah, Memang gatal la namanya tu. Abihh bila dia mengadu macam tu dia ingat ibu dia nak simpati la dgn dia..hah kena bambu pong pang pong pang kat telinga ada.

Ya lahh kecik2 ada hati nak bercinta nak bergepren. Yang ibu dia lepas sekolah baru la gatai nak bercinta. Nihh ikut sapa pun tak tau la.

Ubun2 kepala pun lembut lagi, ishh memang saya berleter sakan dekat dia. Bila citer pada en.atan dia sengih jaa. Boleh dia tanya kat abang , kenapa abang putus ngan awek dia...adoiiiii anak dan abah ni sama jer...

6 yang turut berpot-pet:

B..alang said...

gepren...hahahaha

PUTUBAMBU said...

kah..kah..!
kelakor ah..

aisey..budak2 sekarang..risau aku dengor..

cas.. usia abang sama ngan anak sulung putu tu...

tapi dia takde gelpren..dia malu kalau org kaitkan dia ngan pompuan.. marah kita lagik kalau kita ejek2 dia ada g-fren..hehehe..

Casper a.k.a wifee en.atan said...

bang lang
tu la pasaiii ni yg geramm niii

putu
adeiii dia ni tah ikut sapa la yg gatai sgt tu. bersunat pun belum..ishh geram tau dakkk

NadaFio said...

la biaqlah kakTa oi...

besala budak sekarang advance... haha
angah pon single lagik.. dia sipa frust tuh... haha~ bes2x!

nie mesti tengok cita korea banyak sangat

BigMouth said...

hahaha... biasalah tu casper.., anak2 buah alang pun, ramai dah ade gepran...
Huh!! anak2 buah konon... apakah anak2 aku, sudah ade pasangan nyer!!!!
ni yg aku muskil ni...

*ayu* said...

alahai abang...
wah! budak sekarang advance ek kak?