Wednesday, November 12, 2008

my in law


ni my in law. yg berdiri kat pintu tu my FIL dan yang dok tunduk tu my MIL. Pic ni masa kami balik raya ari tu. tah hapa la yg kapel berdua ni sembang tak tau la. adala tu.

5 yang turut berpot-pet:

daela said...

ala....rindunya kat arwah atok daela...klu dorang idup lg...mesti shiok kan???

PUTUBAMBU said...

ish..tua sungguh dah ye..

yg en. atan balik jaga bapak dia sakit haritu..sakit ape sis?

Casper a.k.a wifee en.atan said...

daela

mesti la...bila balik kg bermakna sgt tuuu

putu
yaa dah tua dah ...dia balik jaga apak dia sbb apak dia wat laser mata. org tua jarang masuk spital biasala..macam2 yg di pk kan...ada en.atan tu kurang la sikittt

* ayu * said...

ok dats super sweet..
kalau ayu ada jodoh..mintak2 la sweet camtu sampai ke tua..
amin....

Casper a.k.a wifee en.atan said...

ayu

mmg jarang berenggang kapel ni.kalo sorang tak mau pi, yg sorang lagi pun mesti tak pi...