Friday, November 28, 2008

bersua akhirnya.....



Finally bersua jugak kami akhirnya. Saja jer saya pilih nak jumpa dia hari dia nak balik. Bukan apa segan nak ganggu schedule holiday dia yg dah di arrangge awal2 tu. So we jumpa at epot lah. Wah peramah betul akak ni dan kecik molek jer jika nak dibandingakan dengan i yg gedabak ni. Nampak cam saya lah Makcik dia....wakakakakakaakaka.
Okeh, bg sesapa yg follow blog kak red ni sure kenal Red Diva ni kan?? Hah dia datang holiday ke pulau so i amik kesempatan jumpa dia ler. Itu jer. Her kids mmg behave...tak de la nak nakal2 ker apa. Kalau anak saya uiii mau dia tawaf satu epot tu.
nice to meet u la kak red. macam dah kenal lama plak. dan sowi sbb saya berbau minyak kapak semalam. atan tanya kenapa tak rekomen helang hotel kat akak. saya kata hotel tu berhantu......wakakakakakakaka

7 yang turut berpot-pet:

cikmas said...

wahhhh...hg pi jumpa akak merah dgn hang2 sekali pakai baju bunga merah yaaa... hehehehe.. btw kiut miut sungguh akak merah tuh... mmg petite orangnya yer...

Madam Casper said...

cikmas
mmg kecik molek jer akak tu...sore dia pun alahai lembut..aku ni yg terbahak-bahak....

tak pa raya nanti aku jumpa hg lak..aku pakai baju biru noooo

PUTUBAMBU said...

cikmas, putu baru nak tegur gak tadi..mentang2 gi jumpa mak red..siap pakai baju red lagik..

tapi lawo ah baju kurung casper..

Madam Casper said...

putu
wakakakakakkaka den pun tak plan sebenarnya nak pakai baju kurung tu...xcident tu...lupa nak bg tau sipar den pun kala merah gak tu

cikmas said...

putu...suratan atau kebetulan gitu..tapi ok la..matching.. ala2 mengikut tema la tu.. hehehe

bila nak start pakai unipom peknen nih???

Nadzirul Afif Omar said...

wah dah jumpa kawanx blogging... gler best.... angah nie adik bila nak mai tngk tau... hehe

Amiha Ayu said...

best kan kak red? sempoi jer dia..
akak bila nak jumpa ayu pulak nih?

huhuhuhu...
:P