Thursday, October 23, 2008

terea tak???


kat pulau asyik ujan jer. baju pun tak kering. susah hati betull bila baju dalam bakul anak2 dah susut. yess for ur info, anak2 saya tersangat lah suka menyalin baju yer..terutama anak dara saya...
saya malas nak sidai baju kat porch umah saya..sebb kalo ujan tempias tu kena baju jugak. jadikkk pagi tadi ini lah hasilnya..hua hua hua hua...saya ikat tali kat katil anak saya..jadik la ampai dan leh la sidai ken....janji ken tu kering sebab ada satu bakul lagi yg perlu di sidai.....
erkkk terea tak saya????

6 yang turut berpot-pet:

daela said...

jenuh sekarang ni...sbb ujan x tentu arahnya...kadang petang..kadang pagi...kadang malam...last2 didai bj dlm bilik ajer...sabo yer kak..

Casper a.k.a wifee en.atan said...

hihihi tu la daela..ponat..dan sakit mata tgk bakul baju tu tinggi gedabakkkk

daela said...

yelah..lg2 klu ramai budak2...hehehe...kesian kat akk...

Casper a.k.a wifee en.atan said...

tu la daela....bapak pun sama gak pangai diaa

PUTUBAMBU said...

terer..terer..kreatip..!!
(clap..clap)

* ayu * said...

terrer!!!!!!
kalau tak wat camtuh.. jenoh la kan?