Thursday, October 23, 2008

bling-bling dia dah tak derrr


sebelum raya dia dapat bling2 baru untuk tinger dia. tapi nan ado dah. jadik dia pakai la bling2 lama nihh. yg ni kalo hilang pun tak per sebab RM3.90 jer sepasang. alkisahnya bling2 dia tu sebelah tercabut. jadi dia pakai sebelah sajalah. masa saya menyapu sampah,saya terjumpa yg sebelah tu. tapi saya tak bagi tau dia yg saya dah jumpa. jadik dia ingat bling2 tinger dia dah hilang sebelah, lepas tu abah dia buang yang lagi satu. jadik simpan saja la bling2 tinger dia. raya hj nanti pakaikan balik. lagi pun anak2 jiran saya suka buka dia punya bling2...geram betull rasa cam nak katok tangan tu....

2 yang turut berpot-pet:

* ayu * said...

untk keselamatan dia.. baik pakaikan yg biasa jer..
bahaya lah kalau bnyk tngn nak main bukak2 nih.. haiyo!

Casper a.k.a wifee en.atan said...

ya betul tu ayu..akak setuju...