Friday, October 10, 2008

patuhi peraturan

motif saya amik pic awek tu?? sebelah tu en.atan. depa kapel ker? owhh tidakk..jgn sesekali sebut itu macam daaaa. awek tu ngah bergayut ngan hp sambil isi minyak. kan ker kalo kit angah isi minyak kena matikan enjin keta or motor, jgn hisap rokok dan x leh guna hp. betull takk???
dis awek x ikut peraturan. pakai hentam saja. ishh membahayakan diri sendiri, org lain yg tidak bersalah dan toke pam minyak ni jugak. kalo berlaku kebakaran ker apa ker???

jadik apa nasihat pada awek ni dan pada org lain yg masih dok buat tabiat ni masa isi minyak???

2 yang turut berpot-pet:

PUTUBAMBU said...

takyah kasi nasihat..
dah terang2 kat situ ada tepek sign no hp..dan lain2 lagi.. takkan tak nampak kot..

Casper a.k.a wifee en.atan said...

belasah ja noo boleyyy???