Saturday, October 11, 2008

open houseee

tadi kami gi open house sini. Datuk tu MP Langkawi daaaa.
kakak ngah tunggu abg2 dia dan abah. lambat depa jalan. kami lepak bawah pokok dulu sambil posing2. biasalah minah ni..gediks sikitt
tu menu nya. ayam masak merah, nasi, kari daging dan rendang. air oren dan ketupat pun ada. org ramai benor. sampai saya pening pala dah la panas tu
tu nampak orang ramai tu?? dan depa pakai baju raya la tu. saya?? heheheh selamber je saya pergi saya pakai baju t yg lengan panjang dan skirt. abih saya kan dari opis. dan bila saya tanya en.atan ok tak saya pakai baju tu ..dia kata ok so saya on jer laa.Lagi pun x kose saya nak tukar2 baju pakai baju raya ka baju tak raya..panas lorrr

abang yang dah kenyang agaknya....




1 yang turut berpot-pet:

* ayu * said...

hubby kata ok... kira ok ler tu..
:)