Saturday, October 11, 2008

citer open housee lagikk

bangchik yang nak tak nak jer makan ketupat tu. makan sikit benor
yang baju pepel tu la datuk bakar tu. hensem tak?? leh le tahan
masa nak balik posing skitt. kan saya dah kata minah ni gedikss..tak kira panas ka ujan ker
hah gasakk walaupun tgh panas lit lit

motif bgchik kena kendong?? ala kaki dia kan ker sakit sbb tersepit tayar motor tu. jalan hencot2 jadik abahnya kendong la sbb nak cepat jalan. abih kalo harap dia jalan bila nak leh balik dah la panas dan org ramai dan juga keterrr bykkkk

3 yang turut berpot-pet:

shafa said...

Meriah benar p open house nya..kita dekat sini xda open house nie. sedih pun ada.

Casper a.k.a wifee en.atan said...

huk aloh kesian nyerrr

* ayu * said...

meriah la open house gitu kan...

and ur daughter mmg pandai brposing..best best best best...