Thursday, October 9, 2008

leh kuwus ker nihhh


ini krim sapu kat perut dan kat tempat2 yg berlemak. kalo sy memang sapu kat perut laa. nak bg reduce sikit perut muncit tu. hehehehehe. nampak tak gambar cili tu. panas oooooo. saya dah cuba sapu kat perut. memang panas. tapi sedap. Harga nya RM 50 hinggit. sapa nak leh bg tau yer. en.atan kata, agak2 tahap kerajinan saya tu sampai bila la yer. hehehhhehehehe dia tau sy kalau bab2 ni selalunya hangat2 taik ayam jer. tak pa la kita tengok...mana tau nanti saya kuwus hehehehe.

2 yang turut berpot-pet:

* ayu * said...

siap gamba cili yg x tahan tu..

takooottt...

Casper a.k.a wifee en.atan said...

hihihihi ayu tu la panas ooooo. akak bila sapu jer musti tayang pewut kat kipas angin. heheheheheh