Thursday, October 9, 2008

tongah hari nyer kisahh-part 1

saya balik umah tengah hari tadi, sbb lapar. balik nak makan nasik ler. apa lagi. nih pic lembu ni saya amik masa nak balik umah saya. umah saya dalam kampung jadik byk la puak2 ni. tuan lembu ni pun satu. bukannya nak reti tambat ka apa ka. dia pakai men lepas jer. tangkap wat korban baru tau...
pic nak kerumah saya lagik. ni baru jer lepas dari kawan2 lembu tadik. yg bumbung merah tu rumah toke gas. kayoo tapi kedekut. wakakakakakaka. betul tak tipu. baru2 ni umah dia kena masuk ngan perampokkk. umah saya ikut jalan ni teruss...dan umah saya sebelah jer ngan umah toke gas niii.
abg chik ngah tengok tb. kejap gi kaki dia nak kena dressing ngan abah dia. tunggu jer la.
mula2 makan ubat dulu.

muka dia yg ngah nangis sbb abah dah dressing kaki dia. cebek tak kira laaa...sambil menjerit sakit2...

2 yang turut berpot-pet:

PUTUBAMBU said...

alah..siannya abng ngah..

takpe..budak lelaki..cepat besor..!

Firman Nurmie said...

huhuhhuhu..tapi x reti dok diam tu yg geram tu putu