Monday, August 17, 2009

Sudah lama...

bunga hasil tangan en.atan..

karya achik kat computer..pakai paint

Anak dara ku yg sorang nihhh






habih belemoihh la danish niii



Danish dgn muka tak bersalah lepas dia gigit ibu jari kaki Muad'z..dan lagi posing





Buat muka lepas kena marah






Nih lepas rambut kena trim ngan abah







Masa ni dia demam..tak mau minum susu langsung. Nak tidur hisap ibu jari kesian tgk dia








Ini lagi lawak. Dia kan suka memunggah..pulun dok memunggah..last tah macam mana dia termasuk dlm laci baju tu...ibu tak tolong tapi ambik gambar dulu...kah kah kah




NOTED: PIC DI ATAS DAH LAMA...SAJA LA TEMPEK




2 yang turut berpot-pet:

kak ja said...

Sukanya tgok gambaq yg last tuuu!!! Tp yg heran tu, ibu dia dan amek gambaq lg tu.. Manyak kijam!!

Casper a.k.a wifee en.atan said...

wakakakakaka..geram kak ja..dia tu suka memunggah. pantang kita kemas dia mai munggah...tah macam mana dia leh jatuh dlm lemari tu tak tau la