Wednesday, March 18, 2009

Pasal handphone

Citer pasal handphone ni. Sebenarnya kami belikan satu untuk abang.HP sekenhen ja, RM50. Bukan apa senang nak check citer kat umah. Dan dia pun senang nak call kami bg tau apa yg patut. Tapi masalahnya..adeiii anak2 ni. kejap2 dia call..bg tau tu bg tau ni. Penat juga nak menjawab. Lepas tu sms...hahahah dah pandai sms bergambar tu. Tu yang tak tahan.

Tapi dia cuma call saya dan en.atan saja la dan tok wan dia. Dan kami masukkan no telefon balai polis dan no 994. Cuma pesan kat dia call no tu bila perlu dan penting saja. Jgn sesaja gatai tangan nak dial no tu...Dan HP dia tu cuma boleh guna dlm rumah jer..tak boleh bawak kuar dr umah dlm erti kata lain masa nak pi main tu kena tinggal kat umah la. Walaupun rega 50 tapi bg saya mahall ooooo




Antara mesej bergambar yg saya terima....

ni hp antik saya...saja jer tepek gambar

3 yang turut berpot-pet:

*ayu* said...

cute lah!!!!
mmg penting budak2 skrng ni ada hp kan kak? semoga abang pandai gunakan hp tu sebaiknya..

Casper a.k.a wifee en.atan said...

ayu
tu lah harap2 dia pandai la guna. kalau tak mmg akak amik balik. yg lawak tu sikit2 call mengadu..adik dia sepah umah pun dia bg tau...
letih nak melayan...

adie-ishmael said...

best kan kalo dulu2 ada hpn...leh call2 aweks...tak ler membujang sampai la nie...huhuhu...hehehe