Saturday, January 31, 2009

uri nya dia bawah

Sebelum CNY lagi saya mengadu dgn en.atan yg pinggang saya sakit. Susah nak buat kerja. En.Atan ajak saya ke klinik pun saya malas. Malas saya nak tunggu tercatuk lama2. Kalau dok umah boleh tidur.Hahahahahaha.

Tapi Ahad lepas saya gagah kan diri ke klinik jugak sbb dah tak tahan dah. Sakit pinggang tu. Jadi lepas scan apa semua, doktor bg tau yg uri saya kat bawah tu pasal saya asyik sakit pinggang. Lorr gitu plak. Saya pun tak tau macam mana uri saya leh dok bawah. Lasak sgt ker saya ni??? Entahlah. Tapi doktor bg tau jgn bimbang sgt sbb nanti uri tu akan pusing ke atas.

Jangan risau dia kata??? Uiiii masa saya mengandungkan bgchik, waktu tu usia kandungan baru 5 bulan saya bleeding. Admit hospital ...puncanya uri saya kat bawah. Doktor pesan jgn lasak2 sbb kandugan sy tak kuat dan bila2 masa jer leh gugur. Gugur pada usia 5 bulan?? Ishhh x sanggup saya.

Jadi saya berharap dan berdoa agar semuanya akan selamat...dan uri saya akan pusing ke atas semula....kalau sampai cukup 9 bulan pun uri masih di bawah alamatnya bersedia lah saya untuk di potong perut...uwaaaaaaaa tak nak....

6 yang turut berpot-pet:

NORHAYATI BERAHIM said...

Salam casper.
jangan bimbang..insya-ALLAH tak apa2 tu. Adik akak tahun lepas masa dia mengandung urinya kebawah..sampai sebulan..nak bersalin barulah urinya terpusing semula. Alhamdulilah..dia melahirkan dengan mudah sekali..anaknya sihat. Jgn lupa berdoa..baca surah Mariam, Lokman, Altaubat, baca Al_Quran dan berehat..jaga diri..

Casper a.k.a wifee en.atan said...

kak yati

terima kasih kak..mudah-mudahan segalanya di permudahkan...
Amin..

kak ja said...

Salam Cas,
Yg penting berehat biar cukup.. Dan jgn buat keje berat.. Kja doakan Cas selamat menjalani kehamilan sampai baby tu lahir, keluaq baby yg comey.. Kalau masa tu Cas jadi berpindah ke Pendang, bolehlah kja pi ziarah.. ajak Naz sekali..

Take care, Cas!!

B..alang said...

payah gak mengandung ni kan ... tabik spring lah kat kaum ibu sedunia ...

PUTUBAMBU said...

ish..seriau aku dengar..

takpe..doakan yg terbaik ye..

jgn lasak sangat...

daela said...

semoga uri akk kembali normal...amin...