Friday, December 12, 2008

i'm backkkkkkkkkk

yahh..i'm back. nanti i post n3 baru yer. abih dah coti panjang banyak la benda atas meja ni nak kena setel. adeiii baloq la rasanya. ohh cuti raya tu saya tak balik kg sbb sy tak sihat. demam semua bagai. dan en.atan yg memang tak leh cuti tu terpaksa juga amik EL ahad dan isnin tu sebab saya tak sihat. jadi dia yg uruskan semua saya cuma baring sbb tak sihat. budak2 mmg frust la sbb tak jadi balik kg..abihh dah ibunya nak menapak dalam umah pun tak larat...cam na nak balik???

okeh nanti saya updated lah yer..ciaoooooooooo

7 yang turut berpot-pet:

daela said...

akk...rindu kat akk...tau...

*ayu* said...

yay! akak dh balik..
sunyi ooo akak senyap..

Casper a.k.a wifee en.atan said...

daela..
cakkkkkkkkkk...mmuahhh

ayu
muaahhh kat ayu...

daela said...

cak...akk..daela ni br tukar tempat keje...tu yg x hapdet tu...baru2 lg...x mo tunjuk belang...hahahaha....

NadaFio said...

kesian demam... makanla penadol 2 bijik...

kak ja said...

Cas, get well soon.. Cas pun dah kena demam nampaknya... Take care, Cas!!

cikmas said...

lorrrr... x jadi balik kg ka raya ari tuh? aku nih duk nunggu la hg punya kolling kata nak mai umahhh... ingatkan bizi beraya sampai takdan mai umah aku... tak sehat upanya... eniwei..get well soon