Wednesday, December 3, 2008

balik kampung jommmmmmmmm

Jom balik kampung..jommmmmmm. Anak2 saya dah excited nak balik kampung. Saya pun xcited jugak wakakakakaka. mana boleh biar anak2 sajer. Coti saya pun dah approved. Saya balik kampung hari sabtu nih sampai khamis minggu depan. syokk ooo tak sabarrr. Tapi yang masih dok suspendod ni en.atan la. tak tau dia dapat cuti ke tidak. adoi kalau tak dapat cuti kesian anak2 saya yang excited tu. saya pun sedih tau. Mula nak lancar perang dingin nihhh...hua hua hua hua boleh gitu???

4 yang turut berpot-pet:

PUTUBAMBU said...

balik kg hang ke cas?
kat taiping kan?

putu pun balik kg gak.. sab sampai selasa...

jemputlah ke pantai remis..
aku tak de le jalan ke mana2..tak larat.. asik wek2 jek..

Casper a.k.a wifee en.atan said...

wahhh mu dah mula mabuk ker?? adeii kesiannn. den dah habis dah sessi wek2 tu. cuma pagi2 kena buang habih..baru la ok.
tah peknen kali ni cepat la musim mabuk tu habisss

*ayu* said...

kak kg kat ner?
akak balik berapa lama?
huhuhu.. banyak nya tanya.. kan?

NadaFio said...

haih jangan lupa nak singgah kat Bukit Meriam... nuh klinik tue setia menunggu... haha~