Tuesday, December 2, 2008

apa citer nihh

abang yang tiba-tiba lentok. sebab sakit kepala. sampai dah tak boleh buat apa. baring jer..kesian la plak tgk diaaa

abang lentok tapi yang ber3 tu ada projek. tah apa projek depa tak tau lah. asalkan tak bercakaran sesama sendiri dah ler...ibu nak rileks sbb letih...
Letihh ooo...dalam mabuk2 nak kena urus anak2. En.Atan kan bz kaedahnya. Tu yang kadang2 umah cam tongkang pecah...waaaaaaa tak larat den nak kemas...tu kalo tiba2 tetamu yg tak di jangka terjongok depan umah kelam kabut den.
Hari tu kan family En.Atan mai umah. Cadar-madar tu saya tak basuh lagi. Toto la apa semua pun saya tak simpan lagi. Pakai lunggok kat bilik belakang tu. dgn ken baju berbakul-bakul tak berlipat...adoiiiiii letih la tgkkkk...
Tggu la kalo saya rajin saya kemas...sehingga tu tgk jer dan jangan komen>>> pesanan untuk en.atan....

6 yang turut berpot-pet:

cikmas said...

haishhhh...ada pon.. ingatkan pi mana.. sunyi aja.. hehehe

Casper a.k.a wifee en.atan said...

ada...
kemarin aku segan nak update...wakakakakkaka boleh cam tu nooo

*ayu* said...

tak pe la kak...
mesti orang paham kan..
tambah cuti sekolah ni.. makin banyak la projek budak2 tuh ek?
huhuhuhu...

take care kak..
*hugs*

NadaFio said...

bila arila nak mengemas tuh...
hurm...
angah syorkan depa tuh kena hembuih sket...
meh nak ajaq...

"wala mak bu wala ini wala insan... ayah tarohman" 3 kali...
pasti berkesan.. amin...

muahahhaa...

mak la ajaq

NadaFio said...

eh silap 'aya' bukan 'ayah'... huhu

BigMouth said...

alang tgk pun penat oooo