Saturday, November 29, 2008

meroyan aku dgn astrooo

hah den ngah maqah sangat ngan astero nii. Kalau nak cut off service cepat jerrr kalo nak sambung balik mak aihh macam2 alasan. Semalam saya dah gi wat payment service tak sambung balik gak, call hari ni pun belum lagik. Alasan payment tak clear lagi. Wak lu la asteroooo...saya dok sabaq ngan astero ni sbb anak2 saya jer. Kalau bukan sebab depa dah lama aku cut off service ko 4 ever tau. Lebeh baik beli DVD jer..pueh hati tu. Isshhhhhhhhhhhh....angin nihhhhh....

6 yang turut berpot-pet:

kak ja said...

Kja x penah ada masaalah ni.. sbb umah kja mmg tak melanggan Astro.. anak2 pun x tingin...

Madam Casper said...

kak ja
tu la sy nak cut of jer servis dia tapi abahnya tak kasi sbb budak2 tu.alasan dia tak mau bg budak2 tu kuar merayap...

cikmas said...

hmpphhh..aku ada pon jarang tgk... ngadap pc lagi syiokkk...

Amiha Ayu said...

derang mmg mengada! bila nak cut off serta merta.. bila org soh sambung balik..hegeh2 kan?
mengada!

pearl'E.J said...

tuh la pasalkann... kalau terlewat sehari aja payment, mula laa dok call tak henti2 suh pi bayar... gilo... service mcm ampeh jerkk..

BigMouth said...

Hi Casper...masalah cam ni mmg selalu...bengang jer kan...