Monday, November 17, 2008

rajuk

semalam saya teringin nak makan spaghetti. pesan kat en.atan nanti bawak balik spaghetti, dia pun angguk la kepala. jadik semalam tak larat sgt..so saya baring tutup lampu. abang dan bang chik pi mengaji quran. kakak dah tido sebb tak sihat. tggai si kecik danish. bila saya tutup lampu, gelap dia pun titon la...yg saya punya la mengantukkk awal tu tapi segar bugar plak mata. rasa lambat jer en.atan balik. yg air liur dah meleleh sbb dok tingat spaghetti. adoiii rasa cam lambat jer. perut kruk krak...tapi dok tingat spaghetti jugak.

bila en.atan balik, kami dah ting tong . tapi sy menggagahkan diri bangun...tapi sy sedihh sbb dia bwak balik spaghetti yg belum di masakkk. saya dok pk bila dia balik nak makan jer teruss. tapi yg belum di masakkk?? sedihh ooooo. pas tu sy tanya dia kenapa bwak balik yg belum di masak...frust tau tak.

pas tu sy sambung tido ngan hati yg geram. merajuk la konon hahahahahahha. tapi lepas tu sy dgr kelentung kelentang ...ohh suami ku gi masak spaghetti. i likee

bila siap dia kejut kan saya makan....dan dgn lahap nya saya makan...tanpa saya pelawa dia.hehehehe . lepas tu sy rasa lega yg amat sgt dan terus sambung tidurrr....

terima kasih en.atan....

9 yang turut berpot-pet:

BigMouth said...

Besr nyer bile hubby kite pujuk cam tu kan... Bertuah lah awk, hubby pandai masak kan...

atty's said...

salam kenai..untung le hubby u pandai masak.kalo kty..huuhuhuh..jgn harap lew..

PUTUBAMBU said...

wahh..best nie..
merajuk2 pun..cik atan turutkan juga..

pandai dia maska spaghetti yek?
kuah bolognese tu ke...spagheti goren g je?

Casper a.k.a wifee en.atan said...

bigmouth
wakakakaka kak lang boleh la..kalau dia tak masak semalam mmg 3 hari sy mogok

atty
salam kenai...kdg2 jer syeh dia rajin

putu
kuah bolognese tu la...tgh hari tadi balik sambung makan wakakakakaka

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

salam
untung ader suami pandai masak nih, bertuah badan

* ayu * said...

yay! en atan pujuk akak!!!!
mcm tu lah..
cayalah en atan!!!!

:)

Casper a.k.a wifee en.atan said...

ayu
ya la..tu sbb akak peknen tu pasal dia kena beralah kot hahahahaha kalau tak macam2 alasan gak dia bagi

cikmas said...

bestnya en.atan..aku nak antaq cikyon pi berguru dgn en.atan la..

Casper a.k.a wifee en.atan said...

cik mas
sudah..ikut mood gak dia tu, kalao mai mood malass dia jgn harap laaaa