Friday, November 14, 2008

my breakfast

my breakfast for 2day. wahh sebenar nya saya dah makan roti pagi tadi. tapi besalah sejak berdua ni asyik lapar jer. makan tak leh byk, kena sikit2...tapi lepas tu kena ulang makan sebab lapar. nasi ni opismate saya yg kasi, Lai nama dia. hubby dia tapaukan untuk dia, byk dia kata jadik dia kasi saya sikit. kari dan udang 2 ekor. saya pun bismillah la dgn penuh nikmat dan syukur. tapi sayang, saya tak boleh habiskan nasi tu sbb cepat sgt mengah. apa pun tengkiu Lai...

7 yang turut berpot-pet:

cikmas said...

erks...berdua??? alhamdulillahhh... tambah lagi sorang ummat Muhammad.. hehe

daela said...

wa....lapor nasik la pulak skrg ni...

Casper a.k.a wifee en.atan said...

cikmas

tu la aku ni productive hg tau dakkk..adoiiiii...

daela
jom ler makan hehehehehe

cikmas said...

baguih la tu... syioknyaaaa... heeee... mesti nak gegirl pulak kali nih... dah brapa bulan? nmpknya geng2 kedah.. pakat2 berjangkit wooo...

Casper a.k.a wifee en.atan said...

cikmas

dah 2 dah..adoii danish baru setahun hg tau dak. tapi aku x la bising2 kat kwan2 len kata aku peknen aku diam2 jer..geng2 dlm ni jer yg tau hahahahah segan gak aku nnt org kata aku ni keja beranak jerrr

cikmas said...

ok la tu...harap2 sehat semua sampai selamat bersalin...aminnnnn... nak segan apa... rejeki tuh..

NadaFio said...

sedapnya udang tue weh...
nak weh...
sampa air liur meleleh