Thursday, November 20, 2008

hari ni pun okehh


ari nih pun ok ler. x der la nak muntah2. cuma makanan kena ada depan mata. kalo tak mereng nanti . hahahahha tu la kalau mai kata lapaq kena sumbat jer dlm mulut kalau tak ketaq suma habihh. payah sggh nooo. qisau gak nih sbb asyik makan takut berat naik mendadak nak kena minum glukos la apa la. masa kat danish dulu macam tu la kena minum glukos ishh tak lalu la denn..dan x mau la dok ulang macam tu. mau muntah ijau den. tulon laaaa....

8 yang turut berpot-pet:

NadaFio said...

haih susahnya nak beranak noh...
haha..
sabaqla nak wat gumana...
naseb badan hampa

Casper a.k.a wifee en.atan said...

cehhh pandai la diaa...
tggu bini dia sok macam mana...

PUTUBAMBU said...

betul tu..
masa preggy ni..kalau time lapor tu.. tak nyempat2..

nak mengunyah jek!
lapor bebenor dibuatnya..!

Casper a.k.a wifee en.atan said...

putu
tu la pasaii...
tu yg teman qiso
takut berat badan tu naik mencanakkk

BigMouth said...

Hi Casper, alang kalau ngandung, tak suke makan byk pulak... sbb rase tak selesa pulak.. ye la.. perut kite mase ngandung kan sentiase ketat!! hahaha..
Anyway, jage kesihatan yee...

Casper a.k.a wifee en.atan said...

kak lang
ok ler tu , ini teman adoiii kira nak mengunyah jer..adoii tak larat teman aihh. takut kena minum glukos...adoiiii

vagg. said...

hai kak..
oh preggy ek.. sori xsempat gik nk baca blog dr awal2. tp take care okehhhh.

yang benar, EDRY. (ahahaha)

Casper a.k.a wifee en.atan said...

vagg

tak kose tau ..edry la plakkk
hik hik hik hik