Wednesday, November 5, 2008

apa kah ertinya


apa kah ertinya???? khabarkan pada ku

16 yang turut berpot-pet:

daela said...

tatau la....ni org yg dah kahwin jer guna...sy x guna lg...hiks...

Casper a.k.a wifee en.atan said...

wakakakaka daela...nanti akak bg tau yer

kak ja said...

Tahniah, Casper!!

Casper a.k.a wifee en.atan said...

kak ja..tu laaaa..
budak kecik tu baru 11 bulan nihhh...pening laaaa

acu said...

rezki2.....tahniah

acu said...
This comment has been removed by the author.
kak ja said...

Skg mmg lah budak kecik tu baru 11 bulan.. Lagi 9 bulan takkan dia dok umoq 11 bulan lagi kot? Cantik sgtlah umoq tu nak beradik..

Casper a.k.a wifee en.atan said...

acu..ma kaseyyy.....

kak ja..huhuhuhuhu tu la pasal...tapi ni nak masuk 5 dah la kak ja

acu said...

acu dok nak tambah...dok x dapat2 lagi ni

Casper a.k.a wifee en.atan said...

acu...

rasa seronok pun ada takut pun ada...
konpius den niii.....

* ayu * said...

congrats kak!!!

Casper a.k.a wifee en.atan said...

ayu ma kaseyyy.....

PUTUBAMBU said...

tahniah..!

aiseyman..wa yg tgh nak pregnant.. lu pregnant dulu beb..

pas tu pass le 'baton' tu kat gua yek? hehhee..

Casper a.k.a wifee en.atan said...

wa pass lu sambut yer.....sambut betul2

kak ja said...

Casper,
Meh sorang kat kja.. kja miskin anak.. Putu pun tgh dok plan nak bg kat kja, kan? kan kan kan?

Casper a.k.a wifee en.atan said...

kak ja...

gasakkkkkk