Thursday, October 30, 2008

susah hatiii

susah hati. budak kecik nih demam tak kebah2. tak tau nak wat macam mana. ubat dah amik berbotol-botol tapi tak ok jugak, ateee cam na nihh???kat opis pun asyik tingat kat dia jer. kesian dia. badan pun dah susut sikit. batuk pun menjadik-jadik...dugaan betulll

erkk pic makcik nihh tak de kena mengena ngan tajuk yer. saya suker tgk makcik nihh ceria dan bergaya tuuu. dia nak kemana-mana naik beskal jer dan beskal dia ada bendera negeri dan malaysia. Bab bergaya memang serah kat makcik nih. kebetulan en.atan parking keta kat tepi kedai sorat kabar nihh jadik saya terdengar la perbualan dia. dia pakai cantik2 tu sbb nak gi kenduri dan dia tggu kawan dia la tu. nak gi kenduri sama2. tapi kawan dia tak sampai2 lagik tak tau la janji jam berapa. dia pakai spek itam tu..cayok la makcik. tapi yg lecehnya dia bawak tote bag, kalo dia bawak henbeg lagiiiiiiiiiiiiiii cayokkkkkkkkkkkkkkkkkk

6 yang turut berpot-pet:

daela said...

ye la kak...klu anak sakit...mak tentu susah hati....sy juga turut susah hati klu anak buah sy demam atau sakit...kesian dia...

Casper a.k.a wifee en.atan said...

tu la daela...x der mood nak wat keje, asyik tingat kat dia jerrr

kak ja said...

agaknya mmg musim le Casper.. Td Adik kja bawak anak dia pi spital sbb asyik demam je sebulan dua ni.. Doktor ckp skg mmg musim demam berulang.. Anak doktor pun kena..

Casper a.k.a wifee en.atan said...

kak ja...

tu la...mungkinlah kot, tapi panas dia tak surut2...ni yg susah hatiiiii

* ayu * said...

ala siannya si kecik tu..
dh try cara lain ker? mcm letak gel gamat yg sejuk tu kat kepala dia ker..
mcm anak sedara dulu demam panas.. mak lumur kepala dia ngan gel gamat tu.. :)

Casper a.k.a wifee en.atan said...

ayu..

ya la..tak terpk plak cara tu. ishh dah la dok kat pulau senang nak dapat benda tu.

tengkiu yerrr