Friday, October 31, 2008

apa kisah semalam???

semalam balik keje, saya terus ajak en.atan gi umah pakcik nuaq. nak amik air doa or air tawaq untuk demam danish. ya la dah tak tau nak buat macam mana. ubat dah berbotol-botol tapi demam tak kebah jugak. sampai susut badan dia..nak main pun tak mau. jadik kami ker umah pakcik tu la nak amik air tawaq. ikhtiar kan apa salahnya. lagi pun dia baca air2 quran bukan jampi serapah. pakcik nuaq kata, danish nak kena campak...campak sekam. ada la beberapa pesanan yg dia bg ....

balik kami singgah kedai. nak beli ikan nak masak untuk dinner. en.atan yg pi beli. saya tunggu dalam keta jerk. tiba2 hujan turun lebatt ooooooo. tak nampak jalan aihhhh.

pic golap jerk. nih pic bosan nih. bosan nunggu en.atan beli ikan. dgn danish meragam lagikk ishhh..sabaq-sabaqqqq.lepas tu kami pun balik umah dengan selamat...dan bersiap-siap mandi dan tgk cd upin dan ipin dan yg memasak ialah en.atan. hik hik hik..abih danish tak mo berenggang langsung ngan saya jadik ini lah kesempatannya...

4 yang turut berpot-pet:

daela said...

kesian kat akk...ye lah...bebudak klu demam mmg nk memanja ngan mak jer...ckp kat en. atan...nnt sy g sana...masak kan tuk saya eh...boleh?moleh la..hehehehe

shafa said...

sume budak kl sakit mst nk kat mak die...
takpe...takpe..ms nih ler kite nk suh suami kan...
buat susu ape sume..
hehehehe....

Yatie said...

ala sian nye the baby....u bawak jumpa doctor mintak advance check up la.... kesian tau budak sakit..

yatie, sawanila.com

* ayu * said...

alah kesiannya lil danish..
get well soon danish sayang..
*hugs*