Monday, October 20, 2008

kit kat punya citerrr

motif bangchik nangis nih?? dia nak cekelat kit kat yer. saya tak bagi la beli. abih satu kit kat yg kecik tu dah RM1.00. kalo beli Milo Wafer cam kat bawah tu..RM1.00 dah dapat dua. dia pun dapat kakak pun dapat. jadik oleh kerana ibunya tak bg dia beli maka dia pun meraung la dalam keta. dia ingat ibu dia nak layan ker..huhuhu tidak ler. tapi kalo ngan abahnya mesti dapat punya. tu la en.atan ikut sangat kehendak anak2 dia.
mula2 bila saya bg wafer milo ni dia tak mo lepas tu dia buang kat bawah. saya stop keta soh dia turun jalan kaki balik umah. baru dia amik wafer tu. pas tu bila sampai umah saya tengok dia dah makan wafer tu. saja nak nangis.....

2 yang turut berpot-pet:

PUTUBAMBU said...

hehhee..
akal nak membesor tu cas oii...!

Casper a.k.a wifee en.atan said...

hiihihihhi dia tak tau ibu dia lagi byk akal...wakakakakakaka