Wednesday, October 29, 2008

aku yang gerammmm




saya geramm....geram yg amat sgttt..ngan HQ lerr sapa lagikk. tu pun jangan dapat award ISO tuuuu. hawau jer lebeyyy. mau la tak marah dan geram..dah nak tuko jadik kala ijo nihh..ada ka patut apa yg kami kat sini fax or hantar leh kata tak dapat. pas tu dok call minta kita refax??? oiii gerammm oooo. apa la yg depa buat kat sana....wat kapal terbang kertas kowtttt.

pic kat atas tu kira muka geram lah yer....dan abaikan lobang idung besar tu yer wakakakakakak..opss tak leh gelak sebab gerammmmmmmmmmmmmm

3 yang turut berpot-pet:

PUTUBAMBU said...

hahaha..!!

ni kena nyanyi lagu Geram Jangan Engkau Geram tu..hehehe...

daela said...

hehehee.....betul kak putubambu...kak casper kena nyanyi lagu tu...

Casper a.k.a wifee en.atan said...

wakakakakak tak larat nak nyanyi dahh...pueh den sabor dahhh....