Wednesday, August 26, 2009

dah 5 hari puasa

Dah 5 hari puasa..wah cepatnya masa beredar. Abang pun dah 5 hari posa. Bagus2. Bang Chik posa dah 4 hari dah. hari ni dia tak posa sbb dia muntah. Ok lah bg la chance kat dia ponteng sehari.

Menu berbuka? abang request ayam. tak jemu dia dgn ayam. Hari2 ayam..maklum lah dia kan HANTU AYAM (sah kak ja gelak baca ni). Bang Chik plak lauk apa pun ok...janji ada MURTABAK MELAWAN. Memang murtabak adalah favourite dia. Tak tau tang mana mai MURATABAK MELAWAN tu..suka-suki dia ja menambah.

Tu saja la citer pasal ramadhan kami. Muadz tak sihat..dia demam dan batuk. Pi check doktor kata ok..so tak la bimbang sgt. Cuma kesian tgk dia batuk..Dan saya masih lagi peningg dengan budget raya..kona pi mai tak setel gakk. En.Atan kata rileks la..awal lagi..tapi saya memang tak senang duduk kalau tak setel...

2 yang turut berpot-pet:

kak ja said...

Hantu Ayam, Hantu Ikan, Hantu Raya, Hantu Tak Posa Tp Ttp Nak Raya.. semuanya antu2 belaka.. hahaha..

Mmg letih pikiaq bajet raya, esp biula ramai kan, Cas? Apapun berpada2 ikut kemampuan je Cas.. Bebdk, pakai apa pun tetap nampak cantik, tak mesti yg mahal...

*ayu* said...

ramadhan mubarak kak casper!!!
sorry lama x jengok blog ni.. ayu tak de kat opis.. dok kena g training etc etc...
:)

akak sihat?
muadz comey laaaaa...
geram la tengok!:)

take care kak..