Monday, May 4, 2009

ketidak selesaan

Kenapa?? Hohohoo gigi geraham saya bawah kiri dan kanan belah bawah tu yg bekas tampal dah tercabut. Jadik belubang laaa.. nak makan pun susah, semua susahh...tensionnnnnnn

2 yang turut berpot-pet:

kak ja said...

Mesti sakit bila benda tu dah terkeluaq kan? Sori, kja tanya soalan bodo agaknya.. Kja xdak pengalaman tampal2 gigi..

Masa pregnant boleh cabut gigi ke Cas?

Casper a.k.a wifee en.atan said...

kak ja
ishh tak kisah pun...apa plak soklan kak ja tu bodo.
hah bila masuk makanan tu sakit kak ja...pas tu dok saja2 rasa ngilu. ishh tension tau kak ja.
saya malas nak tampal dah lepas ni nak cabut jer

tu la masa dok pi check perut tu sy tanya misi tu leh cabut ka dak..dia kata tggu 6 bulan keatas boleh la cabut. perut dah 7 ni saya pun pi la tanya doktor gg tu dia kata hanya boleh cabut masa sekitar 4 bulan. ishh tak sakit hati tu kak ja....