Monday, March 16, 2009

My birthday

Chupp...birthday saya 23/2 yg lepas. Dah nak dekat sebulan pun berlalu. Saja nak citer kat sini hadiah yg saya dapat dr En.Atan. Tu pun dia boleh lupa tarikh birthday saya. Bila sy bg hint2 tu baru dia tepuk pala...adeiii sabar saja lahhh.
Tapi tidak la saya merajuk ke apa ker sbb saya dah tau dia mmg macam tu..wakakakakaka..




Nak tergelak saya bila saya dapat lipstick ni. Sbb saya bukan pesen tenyeh lipstick..tapi memandangkan En.Atan yg bg saya tenyeh juga masa nak ke opis. Tu pun kadang2 lupaa

Yang ni saya suka. Hari2 saya sembur. Hahahah nak bg cepat habis lepas tu leh minta beli lain...dulu masa awal2 mengandung badan sy bau minyak kapak jer..sekarang ni dah wangii...

To en.atan..tengkiuu and mmmuahh i love u

4 yang turut berpot-pet:

daela said...

happy birthday akk...

Mummy Dasy said...

Kite pun suke bodyshop nyer minyak wangi klu beli mesti tuko² bau la ni ngah habiskan whitemusk

*ayu* said...

its better late than never kan kak? happy birthday kak! muah muah!

adie-ishmael said...

hepi besday casper...hadiah yang paling bermakna ialah dari suami...