Thursday, January 22, 2009

layan jerkk


ni pic masa baru sampai kat kg. depa lena dalam keter..jadik bila angkat masuk dlm umah still dok blur2 lagi la tu.


ni kawan kakak. bes pren la kiranya. Adam namanya dan percaya tak dia cuma leh join ngan Adam ni jer...maknanya tak de gaduh2 la apa la..kalau yg sesama gender sure bergaduh


Sampai dalam pasu budak kecik ni nak terjah....

layan jer la pic ni..hahahah dah berkurun dok ada dlm pc jadik publish pi lahhh

2 yang turut berpot-pet:

serba N said...

Hai ! taik mata sapa besak sangat tu.

daela said...

dedulu masa daela kecik kan....klu blk kg bukan main suka lg...bila dgr jer dah sampai...comfirm tuju sungai dulu..bukan nya cium atok ka...andai dpt ku undur masa...