Tuesday, November 4, 2008

cotiii

semalam saya cotii lagik. rupanya demam danish tu sebab nak kena campakk. maka budak kecik tu kena campak laa. tapi bukan campak yg besar2 tapi campak kecik jer. tapi dah budak kecik besala meragam dan merengek.

jadik semalam saya amik coti lagi la..dok umah jaga budak kecik tu. buat keje umah. dan bila budak kecik tu tidoooooooooooooo saya pun ikut tidooooooooooooooo. aduhh sungguh nikmat bila boleh tidoooooooooo wakakakakakakakaka.

3 yang turut berpot-pet:

* ayu * said...

get well soon danish..
kita sama2 sakit la ...
:)

huhuhu...

PUTUBAMBU said...

lah..kesian betul danish kena demam campak..

padan le tak kebah2 dari haritu..

kasi minum ayor nyor bebanyak lah...

daela said...

salam....akk...rindu kat akk...