Wednesday, November 19, 2008

bekpes ari ni

nih minuman saya untuk pg nih. yoghurt bliss tu la. perisa oren. suka sgt masam2 ishhh

bekpes saya pagi ni...roti dan pinat bate...sedapppp

semalam kol 1.30 saya dah cabut balik awall. tak larat. dah tak de tenaga. saya balik tidoq. adoii anak nak masuk 5 pun saya masih mabuk2 lagi. penat oooo. dan lagik saya kalau muntah siap terkencing-kencing lagik.


semalam dah rest jadik hari ni ok la sikit. saya boleh bgn masakkan nasi untuk budak2, buat lauk simple2.




harap2 berterusan sampai ke malam la keadaan ni. penat kalo muntah2 nihh.




11 yang turut berpot-pet:

cikmas said...

sedapnyaaa bekpes depaaa.. bliss tu kalo sejuk2 mmg maveles laaa.. aku ari ni bekpes nasik lemak - 2 bungkuih!!! nah aihhhhh... kakakaka

Casper a.k.a wifee en.atan said...

tu dia aihhhh..aku dok tingin nasi lemak sambal sotong kering wakakakakaka..seleraaaaa

cikmas said...

aa..aku pun suka sotong kering.. sedap.. sedap.. lama x buat nasik lemak.. la ni hari cuti pun tak duk umah2.. tiap2 kali ahad.. balik a.setaq amik brg... kalo buat seniri nasik lemak..makan sampai tengari wooo..kakakaka.. tu ka mau tak lemak berkrim disukai ramai...

PUTUBAMBU said...

sian kat hang casper...

Casper a.k.a wifee en.atan said...

cikmas
hahahah tu la pasai noo.adoii dan2 meleleh air liur aku nihh

putu
sakit cari sendiri nak wat cam ner hahahahahahahaha

BigMouth said...

Bwk lah bekal coklat/asam cam VP tu... hikhikhik.. kalau rase loya2, terus ngap ngap ngap!! hehehe...
Sabar jer lah kan....

Casper a.k.a wifee en.atan said...

kak lang
bawak bekal..tapi satgi wek wek gak..adoii den tak tahan la hehehehehehehehe

NadaFio said...

loklaq ngat haih adaka muntah sampai terkecing...haha lawak tapi kesian gakla...
jangan jeles arini mak buat sambal petai... sedap teringin tak?... ekekeke

B..alang said...

x dapet den nak tolong bab muntah2 ni... den x der ilmu dlm kes kena buatan org cam ni... tumpang syukur & simpati je eh...

adie-ishmael said...

sah...memang sah...En Atan akan berpantang lagi nii...

Casper a.k.a wifee en.atan said...

angah..
wakakaka nak buat cam na...dah gitu kaedahnya

bang lang
tu la kaum bapa cuci tgn jekkk adoii

adie
lambat gi dia nak berpantang kui kui kui kui