Saturday, October 4, 2008

RM 32.00????????? percaya tak???

ok masa nak balik ke pulau ..bila sampai kat jeti kola perlis tu abang merungut lapar. ok sy pun beli le tiket feri dulu. feri kol 1 kami sampai kol 12 kat jeti. ada la masa nak pergi makan dulu. jadik kami pi kat gerai yg dekat jer. x larat nak kendong danish ..dgn ayah dan makngah nya dia tak mo.

sy amik menu nasi+ikan bilis goreng+kurma daging+sambal belacan dan timun

abg-nasi+ayam sambal+telur mata sapi+air milo

kakak-mee+koaytiew+air sirap

kimi-nasi+ayam kicap+kuah+teh ice

ayah-nasi+lauk la+air

makngah+bihun goreng

kira pi kira mai 32 hinggit. makngah dan aku berpandangan. biar betul?? 32 hinggit tak bebaloi la dgn makanan yg kami amik tu. ishh cekik darah betul gerai nihh dah lah hari raya...

x per sy bayar kan jer w/pun dlm hati tak pueh hati dan rasa cam x nak halal kan jer..penipu betoiiii

nota tangan-mak ngah dan ayah tu refer pd abg ipar dan biras ku. anak2 pangge abg ipar ku ayah yer...

1 yang turut berpot-pet:

* ayu * said...

mahal nya!!!!!

derang amik kesempatan tu.. isk!