Saturday, October 18, 2008

motiff???

motif amik pic dinding umah?? saja jer. hihihihi boleh ker cam tu??? nih ler hiasan dinding umah saya. dah lama dah..sejak mula2 kahwin sampai anak dah 4. jemu gak kadang2 tgk hiasan yg sama jer...tapi saya dah ajak en.atan gi beli frame gambar kat idaman suri tu. hihihihihi..murah2 gak saya tengok.
nihh tempat letak tv umah saya yer...cabinet tu asalnya datang dgn pintu dan cermin. tapi dah dogol..maklum lah anak2 saya superhero semua, ada yang jadik superman, batman, ultraman dan ini lah hasilnya. cantik tak??? sebenarnya saya letak dalam tu novel2 saya dan magazine saya. tapi si danish tu dia suka tarik2 dan memunggah maka saya simpan dalam kotak semuanya. tggu beli book shelf saya letak balik noooo

nih bunga beli kat kedai 2 hinggit jer...hehehehe .motif??? sebab kala merah tu..berkenan plak tengokk....

2 yang turut berpot-pet:

PUTUBAMBU said...

nice flower... merah sangat le mak ngah..! hehehe..

bunga pink & putih kat dlm rumah saya tu pun saya beli kat kedai RM2.00 jugak.. simple je...

Casper a.k.a wifee en.atan said...

hihihihihi..ya ker..teman amik yg kat kedai 2 hinggit jer. maklumlah anak teman tu kan suka kerosek...kalo lingkup pun tak la sakit hatii