Friday, September 12, 2008

astro or asterokkkkk



patutnya kena tambah K...jadik asterokkkkk....


yaaa marah benar sy dgn asterok. payment sy dah buat awal 30hb tu lagi. tiba2 sy tak dpat service. sy dah call astro dan dah berapa ratus ringgit duit top-up habihhh. tp sevice x ok jugak. anak2 dah boring dah sbb x leh tgk kartun kegemaran. bila sy call customer service cakap ok dlm masa 1/3 jam cik akan dpt service balik. tak dapat jugak. ni schedule sy call astro

1/9- call bg tau x dapat servise lagi. dia org check ok kad rosak. dan akan hantar smart card baru. dlm masa 2/3 hari bekerja akan dapat

4/9- call check dah hantar atau blum smart card. ooohh baru hantar hari ni. huh bayangkan 3 hari apa yg dema buat. x efisien langsung

5/9- dapat smart card baru. courier. call untk xtive smart card baru. dlm masa beberapa jam akan dpt servis. kol 6.30 call lagik dan kata amik masa sbb nak reconfigure balik. sbb kami dah terminate package sport. gila ker hapa..awal tadi aku dah bg tau ko aku x nak sport....balik dr berbuka jam 9 mlm x dapat servis lagi. ok call lagi..dah baru nak action nak terminate package sport tu. woiii dr siang td aku dah bg tau aku x nak sport tu..ko cakap ok ok tapi act nyer tidakkkk...hangen aku satu badan nihhhhh

6/9- still x dapat service lagi. dah tak larat nak call. aku pun dah fed-up.

7/9- still x dapat service lagi. ni smart card ni fake ker?? call lagi. aku dah marah customer service tu. det aku dah habih top up credit nak call korang. tp problem x solve jugakkkk.

8-11/9- call lagik, dah macam2 buat tapi x dapat service lagikk. dah tu cakap dlm masa 1/2 jam la 1 jam la akan dapat service. tapi habuk pun tarakkkk. aku dah gerammm habih customer service tu aku marahhh. ko minta la maaf berkilo-kilo tapi aku dah angin nih,i pay for nothing laa..service habuk tak dapat...kalo aku lambat bayar mencanak ja ko disconnet service aku. gilo ko apa. service x dapat lagi...aku dah dapat bill baru...immediate lak tu soh aku wat payment. ko kasi aku dapat service dulu baru aku wat payment kalao tak aku bawak perkara ni ke parlimen. peduli apa aku.

11/9- technical service call ...dannn akan hantar kad baru..sbb kad yg ni rosak. walalalallalalla senang nyerrr....bila nak hantar?next week? duit aku ko dah telan pas tu ko kasi kad rosak kat aku. service x dapat. aku kena habis kan duit beli top-up nak call ko...pas tu ko kata kad baru tu rosak...apa kesssss

sy akan tuntut ganti rugi ni kat tribunal pengguna...ok..tunggu jer...

0 yang turut berpot-pet: